Home Tech Securitate YouTube a făcut din greșeală blocarea anunțurilor mai puternice
Securitate

YouTube a făcut din greșeală blocarea anunțurilor mai puternice

Share
YouTube Accidentally Made Ad Blockers More Powerful
Share

În ultimele luni, YouTube a încercat ⁣diverse moduri de a opri ⁢oamenii ⁢să vizualizeze videoclipuri pe site-ul lor sau chiar⁣ să utilizeze site-ul deloc dacă au un ad blocker activat. Experimentul lor a condus la o creștere involuntară a ‌puterii ad blocker-elor, făcându-le mai eficiente decât ‌oricând. ⁣Acest lucru a declanșat ⁤o‌ serie de reacții atât ​în comunitatea online, cât și în mass-media. Descoperă în acest articol ⁣cum ⁤YouTube a reușit să facă ad blocker-urile mai puternice din ‍greșeală și care ​sunt consecințele‌ neașteptate ale acestei acțiuni.

YouTube a făcut din greșeală blocarea anunțurilor mai puternice

YouTube Accidentally ‍Made Ad Blockers More Powerful
De-a lungul ultimelor⁤ luni,⁤ YouTube a experimentat⁤ diferite moduri de⁢ a opri oamenii ⁢să vizualizeze videoclipuri pe site-ul lor⁣ sau să folosească site-ul deloc dacă au‍ activat un ad blocker, probabil ⁤ai‌ văzut ​acest mesaj apărând în fereastra ta de browser sau dacă nu l-ai văzut personal pe ⁢ecranul tau, probabil l-ai văzut postat pe rețelele sociale ale altora pentru că ei l-au primit. în acest moment, această fereastră pop-up pe⁣ YouTube a devenit un fel de meme viral.‍ În principiu, totul ‌a început pe YouTube ca un experiment pentru ei, pentru a testa reacțiile oamenilor -⁣ dacă vor dezactiva cu adevărat ad blockers-ul⁤ lor. Dar cred că acum a fost lansat oficial pe serverele de producție ale YouTube, deoarece practic toți cei‌ care⁣ folosesc ad‍ blockers pe YouTube, sau cel ⁤puțin toți cei care folosesc anumite ad blockers în acele momente înainte să fie capabili să-și actualizeze filtrele pentru a combate orice ⁣nouă tehnică folosită ⁢de YouTube pentru a-i detecta, au văzut acest mesaj, fie acesta sau⁢ și celălalt care spune că ‍vor putea viziona doar trei⁣ videoclipuri înainte ca playerul de video să fie blocat. Dacă nu​ dezactivează ad blocker-ul lor, dar această strategie a venit împotriva YouTube în unele dintre cele mai ⁤rele moduri ‍posibile ⁤deoarece a făcut ca ⁢oamenii care foloseau ad⁣ blockers-uri cu adevărat ‍jalnice, care nici măcar nu funcționau bine pe​ YouTube în primul⁤ rând, să treacă la unele mai bune sau chiar premium ad blockers, în unele ⁣cazuri când oamenii plătesc bani la dezvoltatorii de ad blocker pentru al folosi.

Când ⁤situațiile de genul⁣ acesta sunt atât de controversate și apar ca⁢ subiecte de discuții vaste on-line și chiar ‌ajung în titlurile știrilor ⁢mainstream, toată lumea​ le vede acum și ⁤asta​ face ca oamenii să ⁤descopere ad blockers-ul, când‍ nu se gândeau cu adevărat la asta, sau acum își dau ⁤seama care sunt ad⁤ blockers-urile bune⁣ în loc să folosească pe primul care‌ le-a sărit în‍ ochi în magazinul‌ de extensii​ Chrome, parcă ca atunci când poliția sau alte organe de ordine publică au publicitate în cartierele voastre ⁤și ‌spun “să nu mergeți în blocul de apartamente acolo pentru că sunt o grămadă de tipi răi care vând droguri și este atât de puternic încât a ucis deja ​trei drogați săptămâna trecută”,⁢ dar pe urmă⁤ vedeți o coadă lungă până la colțul⁢ străzii, în fața locuinței lor. Cred că partea cea mai frumoasă a blocării oamenilor care folosesc⁤ ad blockers-uri de⁢ către YouTube​ este că împinge⁣ oamenii, cel puțin unii, ⁢să înveție mai multe⁢ despre ⁢browserele lor și​ extensiile‌ lor, pentru că din câte am observat oamenilor chiar le este ok să vadă reclame, cel puțin ​un anumit⁣ număr de reclame. Internetul a ajuns ⁣la un ⁣consens⁤ cu privire la asta acum ani​ întregi, unde cel mai popular software, chiar dacă ne întoarcem cu ceva decenii ⁤în urmă, era tot ⁤ceva ce era gratuit ​cu puțină publicitate și apoi,‍ în cele din urmă, asta s-a transformat în publicitatea direcționată.

Impactul experimentului YouTube asupra blocajelor de anunțuri

The Impact of YouTube's Experiment on Ad Blockers
De-a lungul ultimelor luni,‌ YouTube a experimentat modalități de a opri oamenii să‍ vizualizeze videoclipuri pe site-ul ​lor⁢ sau ‌să utilizeze site-ul ​în general, ​dacă au un ad blocker activat, este posibil să ⁢fi văzut acest mesaj pop-up dacă încercați să ⁤utilizați YouTube cu ad blockers ⁣sau dacă nu ați văzut‍ acest lucru în browserul dvs.,‍ probabil ați văzut că a fost postat pe rețelele de socializare ale altcuiva pentru că ⁣au primit acest‍ mesaj, acum, acest pop-up pe⁣ YouTube a devenit⁤ într-adevăr un meme viral acum, cum am spus, totul a început ‍pe YouTube⁢ ca un experiment pentru ei să⁢ testeze cum oamenii‌ ar reacționa daca ar dezactiva de fapt ad blockers, dar cred ‌că acum a fost push out la serverele de producție YouTube deoarece practic toată lumea care folosește ad blockers pe YouTube⁣ sau‍ cel puțin toți cei care folosesc anumiți ad blockers în ‍anumite momente înainte de a putea să-și actualizeze ​filtrele pentru a combate orice nouă tehnică pe care YouTube o‍ folosește pentru a-i detecta au văzut de fapt‌ acest mesaj fie acesta fie acesta.

Aceasta este‍ o atacare foarte periculoasa impotriva lui YouTube, deoarece ‍a facut oamenii ‍care foloseau click-ul ‌ad ⁢blockers, care nu funcționau nici măcar pe YouTube în primul loc,⁢ să treacă la cele mai bune‍ sau ⁢chiar‌ la bannere premium de ad în unele cazuri, unde oamenii sunt de fapt ⁤plătesc bani dezvoltatorului blocului de anunțuri​ pentru‍ a-l utiliza⁤ și desigur, deoarece această nouă modificare a platformei YouTube este atât de controversată, a stârnit multe⁢ titluri de știri mainstream pe care normativele le-au⁣ văzut acum și acum ei descoperă despre⁢ blocurile de​ anunțuri unde nici măcar ‌nu se gandesc sau,‌ așa cum am spus, ‍acum descoperă care sunt aceste blocuri de ‍anunturi bune în ⁢loc să folosească oricare dintre ele.‌ primul care a apărut în‌ magazinul cu extensie Chrome este ca atunci când poliția sau alt înțepător de crimă au o PSA în⁢ cartierul tău și spun, oh, nu merge la acel complex de apartamente acolo sunt o mulțime de tipi răi care vând droguri și este atât de puternică ‍încât a ucis deja⁣ trei junkies ⁣săptămâna trecută și ‌apoi, în urmă, au o linie în colțul ​străzii ‌până la blocarea eșafodului lor știu că discutăm despre unele lucruri tehnologice mai avansate ​pe această⁢ pictogramă în mod obișnuit, dar trebuie să ⁢îți ‌amintești că majoritatea oamenilor folosesc să fie implicit în software-urile lor, trebuie să cumperi un laptop de la Walmart care are Windows 11 instalat ‌pe el și apoi folosești Microsoft Edge sau știi, ‍poate folosești⁣ Google Chrome, dar majoritatea oamenilor sunt ‌obișnuiți⁢ să aibă blocatoare de anunțuri în ⁣ecranul lor de blocare și în meniul lor de pornire, ei nu își dau seama că poți bloca aceste anunțuri și că poți bloca anunțuri în browser și să faci multe altele cu extensii de browser deoarece nici măcar nu știau că extensiile de browser sunt ceva și chiar cred că asta e partea cea mai ⁣frumoasă din toate, apoi,‌ din argintul adaugat al lui YouTube​ incercand sa ‍blocheze oamenii care utilizeaza blocuri de‍ anunturi este ca⁣ le impinge pe unii oameni cel putin să afle mai multe‌ despre browserele‌ lor⁣ și să afle ⁣mai multe despre extensiile lor pentru‌ că din ce am vazut, oamenii sunt de acord cu privire la vizionarea anunțurilor, cel puțin pentru o anumita cantitate de anunturi, stiti‍ ca internetul a ajuns aproape la un consens‍ cu⁣ privire la asta acum ani de zile, unde totul cel mai popular software, chiar dacă te duci înapoi cu câțiva ⁢zeci de ani, a fost totul gratis ⁢cu puțin anunțuri, iar apoi, în cele din urmă, asta a ajuns ⁢la publicitatea ‍direcționata, unde proprietarii acestor platforme ar ⁤trece ​prin‌ toate datele și metadatele tale și apoi⁣ chiar să le vândă altor oameni, cum ar fi datele‌ din contul tău ‌Gmail sau datele din obiceiurile tale YouTube pentru a face publicitate⁣ direcționată, pentru a recomanda produse chiar mai bine decât prietenii tăi sau oamenii ‍care te-au cunoscut de 10 ani ar putea face acest lucru, deoarece știu cât de mult te-au ​spionat si cat de bine te⁣ cunosc.

Cum s-a inversat strategia YouTube și a consolidat blocantele de anunțuri

How YouTube's Strategy Backfired‍ and⁤ Strengthened⁢ Ad Blockers

Nu mai este un ⁣secret faptul ⁣că, în​ ultimele luni,​ YouTube a încercat diverse metode de a⁤ opri persoanele de ‍a⁣ viziona videoclipuri pe site-ul lor ⁢sau chiar de⁤ a folosi site-ul deloc, ‍în cazul în care⁢ aveți un blocker de reclame activat, este posibil să fi văzut acest mesaj apărând în⁤ timp ce încercați să folosiți YouTube cu un ‌blocker de reclame sau, dacă nu ați văzut direct acest lucru în ⁤browserul dumneavoastră, cu siguranță ați văzut mesajul postat de altcineva ⁤pe rețelele de ‍socializare. La ‍acest punct, acest pop-up pe YouTube a devenit un fel de meme ⁤viral, ⁤experimentul ‌a fost introdus de către YouTube⁣ pentru a testa reacțiile oamenilor și pentru a vedea dacă aceștia ‌ar dezactiva cu adevărat blocarea de reclame,‍ dar acum‍ pare că a fost implementat pe serverele⁤ de‌ producție ale YouTube.

Această ⁣mișcare a ⁢făcut ca persoanele care foloseau‍ blocker-e de reclame de slabă calitate, care nici măcar nu ‌funcționau corect pe YouTube, să treacă la‍ blocker-e mai bune sau chiar la⁢ variante​ premium,⁢ unde ⁤oamenii plătesc o sumă ⁣de bani dezvoltatorilor ⁢pentru a le folosi. ‌Și,‍ desigur, deoarece această schimbare la ‌platforma YouTube‌ este atât ⁢de controversată,⁣ a ajuns în multe‍ titluri de ​știri ⁤de‍ mainstream, iar ​acum chiar și⁢ cei ‌mai obișnuiți⁢ oameni au aflat despre ⁢blocker-ele de reclame, descoperind‌ astfel⁤ care sunt‌ cele ‍bune, în loc ⁤să‌ folosească primul cel mai neinteligent ⁢care apare în magazinul de extensii⁣ Chrome. Este un pic ca atunci când poliția sau alte entități de acest gen au un PSA în cartierul tău și⁣ spun că nu este bine ‍să mergi în acel ⁤complex de ‌apartamente, unde sunt unii răufăcători care vând droguri, ⁣iar apoi, deodată, vezi o coadă ⁢până la capătul blocului la casa lor.⁢ Este ‍interesant ‌cum o abordare ‌greșită a‌ folosirii ⁣blocker-elor de reclame⁤ poate duce la rezultate neașteptate și poate chiar să ⁤aibă un efect invers celui dorit de YouTube.

Consecințele neașteptate ale abordării YouTube anti-blocarea reclamelor

The Unexpected Consequences of YouTube's ⁤Anti-Ad Blocker⁢ Approach
În ⁤ultimele luni, YouTube a început să experimenteze modalități de a‍ opri oamenii‍ să vizioneze videoclipuri pe site-ul lor sau să ‍folosească site-ul ‍deloc dacă​ au activat un ⁤blocant de⁢ reclame, ⁣este posibil să fi văzut acest mesaj apărând dacă încercați ⁢să utilizați YouTube ⁢cu⁤ blocante de reclame sau dacă nu ați văzut acest ​lucru personal in ⁢browserul dvs.,‌ probabil că l-ați văzut postat ⁤pe ⁢rețelele de socializare ale altora deoarece ei l-au primit.⁣ Acest ⁢pop-up‌ de​ pe⁣ YouTube a devenit oarecum un meme viral‌ acum.

Această​ decizie a YouTube de a⁢ încerca⁢ să oprească utilizatorii de ad blocker în mod inesperat a făcut​ ca persoanele care foloseau blocante de reclame mai ieftine sau mai puțin eficiente să treacă la cele mai bune variante sau⁣ chiar ​la variante premium, în‍ unele cazuri, unde ‌oamenii plătesc bani ‍dezvoltatorilor blocantelor de reclame pentru a⁣ le ⁣folosi.‍ Această schimbare‍ a avut consecințe neașteptate, devenind astfel ⁢o creștere a⁢ puterii blocantelor de reclame împotriva YouTube, forțându-i pe oameni să se informeze mai mult despre browserele ‍lor și despre ‍extensiile ⁢disponibile.

Legătura dintre eforturile YouTube de blocare a reclamelor și comportamentul utilizatorilor

The ⁢Connection Between YouTube's Ad Blocker Efforts and User ​Behavior
În ultimele luni, YouTube a experimentat diverse modalități ⁤de ​a opri oamenii să vadă videoclipuri‍ pe site-ul lor ⁤sau să folosească site-ul lor deloc, ⁤dacă au un blocant de reclame activat, este posibil să fi văzut⁢ acest ⁢mesaj⁣ să ‌apară⁤ dacă ‌încercați să utilizați YouTube cu blocante de reclame sau dacă nu ​ați văzut ⁣acest lucru în browserul ‍dvs., probabil ați văzut pe rețelele de socializare ale altor persoane pentru⁣ că au primit acest mesaj, ​iar acum acest popup de pe YouTube a devenit⁤ un fel de meme viral acum, ⁤așa cum‌ am spus,⁣ totul‍ a început⁢ pe YouTube⁣ ca un experiment pentru ei de a testa cum oamenii ar reacționa, dacă își vor dezactiva cu adevărat‌ blocantele de ​reclame, dar cred‌ că acum a fost implementat pe serverele de producție ale⁣ YouTube, deoarece aproape toți ⁢cei ‍care folosesc blocante de reclame ​pe YouTube ⁣sau cel puțin toți cei care ⁤folosesc anumite blocante ⁣de reclame în⁢ anumite momente, înainte ⁤de a-și⁤ actualiza filtrele pentru‌ a combate ⁢orice nouă tehnică pe care YouTube o folosește pentru ‌a le detecta,‌ au văzut de fapt acest mesaj, fie acesta, fie altul care spune că pot viziona trei⁤ videoclipuri până când playerul video va fi blocat, cu⁤ excepția cazului în care își dezactivează blocantul ⁤de reclame, dar acest lucru ‌s-a⁤ întors împotriva YouTube-ului în unele ⁤dintre cele mai rele moduri posibile, ​deoarece‌ a ⁢făcut ca ⁤persoanele⁣ care foloseau blocante​ de reclame foarte proaste care nici măcar⁤ nu funcționau ‍pe YouTube, în primul rând, ​să treacă la⁣ cele⁢ mai bune sau chiar ⁢la cele‍ de plată, ⁢în ​unele cazuri, în care oamenii plătesc bani⁣ dezvoltatorului de blocante de reclame pentru a⁢ le utiliza, iar desigur, deoarece această nouă schimbare a⁣ platformei YouTube ⁤este atât⁤ de controversată, a făcut să apară multe titluri de știri ​de mainstream pe care acum⁢ neofiții le-au văzut, așa că ​acum află despre blocantele de reclame, acolo unde nici ‌nu se‍ gândeau până acum sau, așa⁣ cum am spus, acum află despre cele mai bune⁢ blocante⁣ de reclame în loc să folosească doar cel care​ a apărut primul în ⁤magazinul de extensii Chrome, este⁣ un‌ fel de⁤ când​ poliția sau alte organe de aplicare a legii ​au un PSA în cartierul ⁢tău și spun, oh, nu mergeți la acel ⁤complex de apartamente peste acolo, sunt mulți tipi răi care vând droguri ⁤și​ este atât de⁣ tare încât a ucis deja trei⁤ drogați săptămâna trecută și apoi,⁣ în curând, au o ⁢coadă pe stradă în fața casei lor de capcană. Știu că vorbim despre unele lucruri mai tehnice pe acest canal de ‍obicei dar trebuie să ții‍ cont că‌ majoritatea oamenilor folosesc ⁣setările implicite din software-ul lor, ei cumpără un laptop de la Walmart care are Windows 11 instalat⁣ pe el și ⁢apoi folosesc Microsoft Edge sau poate​ folosesc Google Chrome dar majoritatea oamenilor sunt ‍obișnuiți să aibă blocante de reclame în ecranul lor de blocare ​și în meniul lor de start, nu ⁤își dau seama că pot bloca aceste reclame și ‍că pot bloca reclamele în browserul lor⁤ și să facă multe alte lucruri cu extensiile browserului pentru că nici măcar nu știau că există extensii de browser și ⁣cred că asta este cea​ mai frumoasă parte a tuturor acestor chestii, cum ‍YouTube încearcă să oprească⁣ oamenii care folosesc blocante de reclame este că îi determină pe unii să învețe mai multe despre browserele⁤ lor și despre extensiile lor pentru‍ că‌ din ce⁤ am văzut, oamenii sunt de⁣ acord cu privire la vizionarea​ reclamelor, cel puțin un anumit​ număr de‍ reclame, internetul⁢ a ajuns practic la un consens în acest ⁢sens‌ acum ani ⁣de zile, când tot cel mai popular ​software,‌ chiar dacă vă întoarceți cu ⁢câțiva ani ⁢în⁤ urmă, era tot ceva gratuit cu puțină​ publicitate și apoi, în cele din urmă,⁢ s-a trecut la publicitatea țintită, unde proprietarii⁣ acestor platforme ar merge ​prin ​toate datele și metadatele​ dvs. și apoi le-ar vinde altora, cum ar fi datele din ⁢contul dvs. Gmail sau⁤ datele de pe YouTube ale dvs. pentru a⁢ face publicitate ‍țintită, pentru ‌a vă recomanda produse chiar mai bine decât ar putea face prietenii sau⁣ oamenii care⁤ vă ⁤cunosc ⁣de peste 10 ani, pentru că știu cât‌ de mult v-au spionat și cât de mult știu despre dvs., dar când ajungi la punctul în ‍care îndesi gești din ce ​în ce mai ⁤multe reclame în gâtul oamenilor și ai acele reclame care devin din ce în ce mai ⁢lungi, oamenii vor ‌recurge în cele din urmă la ⁣folosirea blocantelor de reclame sau la browserele cu blocant de reclame incorporat,‌ ați crede că companiile‍ de internet ar fi învățat din‍ efectul strion, acolo unde ‌dacă încerci să oprești oameni să facă ceva, în cazul⁤ lui Barbara Stan, ar opri oamenii să ⁣îi posteze fotografii ale casei pe internetul anilor 2000 că se vor întoarce împotriva⁣ ta și‌ toți vor instala un blocant de reclame și vor avea imagini ale casei tale pe pagina lor ⁣MySpace sau oriunde, într-adevăr asta s-a întâmplat.

Oportunități de învățare pentru utilizatori ca răspuns la acțiunile YouTube

Learning Opportunities for Users in Response​ to YouTube's Actions
În⁢ ultimele ‍luni, YouTube a experimentat diferite modalități‌ de​ a opri oamenii să urmărească videoclipuri pe site-ul lor sau să utilizeze⁢ site-ul deloc dacă au ​activat un ad blocker. Potrivit unui‍ experiment inițiat ‍de YouTube, un mesaj ​popup a început să apară în ⁣cazul în care ​utilizatorul încerca să​ utilizeze YouTube cu ad⁢ blockers. În urma acestui‍ experiment, un fenomen viral a ​fost creat, iar acum mesajul este perceput ca un meme‌ popular. În mare parte, ‍toți cei care folosesc ad blockers pe ⁤YouTube au văzut acest mesaj, fie ‍acesta, fie​ un altul care le cere să‌ dezactiveze ad blocker-ul‌ pentru a putea urmări ⁤trei videoclipuri. ​Această întrebare a YouTube a determinat ⁣oamenii să treacă de la ad blockers de‌ slaba calitate la alternative mai bune, ajungând⁤ chiar‍ să​ plătească pentru ad blockers⁢ premium.

Schimbarea‍ adusă de YouTube, care‌ a creat dispute și controverse,​ a făcut ca mulți să‌ aflu mai multe ⁣despre ⁤browserele lor și extensiile disponibile. Un ⁣aspect pozitiv al acestui conflict‌ este că îi determină pe oameni să afle că ‍pot bloca anunțurile și să exploreze alte funcționalități ale ⁢browserelor lor. Aparent, oamenii ⁢sunt de acord cu faptul că pot urmări un⁤ anumit număr de reclame, dar nu sunt ⁢de acord să li se impună o serie de anunțuri neskipabile⁤ sau prea lungi. Acest eveniment ne amintește de ‌necesitatea de a găsi un echilibru între publicitatea⁢ adaptată și respectarea intimității utilizatorilor.

Concluzie

Păi bineînțeles că YouTube a făcut ad-blockerele‌ mai puternice! Experimentele lor de⁤ a opri oamenii din ⁤a viziona videoclipuri sau din a folosi site-ul lor dacă au ad-blocker-ul activat au avut consecințe⁤ neașteptate. Această strategie a făcut ca mulți să își schimbe‌ ad-blocker-ul ⁢cu unul mai bun sau chiar ⁣să ⁤plătească pentru ‍unul premium. Mai mult ‍decât atât, această ⁢decizie controversată a ajuns în mainstream media, făcând ca tot mai mulți oameni⁣ să ‍descopere lumea ad-blockerelor. Deci, dacă YouTube a încercat ​să ​lupte împotriva ad-blockerelor, au reușit tocmai să⁤ le facă mai puternice și mai populare. Uneori, chiar și ‍cele mai nesemnificative acțiuni​ pot​ avea consecințe neașteptate⁢ și puternice. Cine ar fi crezut‍ că un simplu experiment inițiat de​ YouTube ar putea duce la un asemenea rezultat? Este important să ​fim conștienți de deciziile pe care le⁤ luăm și de efectele ‌lor, chiar și în mediul⁣ virtual. Așa‌ că, fie că sunteți adept al​ ad-blockerelor sau nu, faptul că ați citit acest articol ⁣înseamnă că sunteți deschis⁣ la​ informație și la⁣ explorarea unor subiecte noi. Să continuăm să ⁢fim curioși și să descoperim mai multe despre tehnologia care‌ ne înconjoară. O zi plină de descoperiri vă doresc!

Share

Leave a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Related Articles
poate guvernul sa iti ia criptomonedele
Securitate

Exchange-uri vs. Portofele Private

  În ultimii ani, criptomonedele au captat atenția globală ca o metodă...

descarcarea paginilor web in google chrome
Securitate

Descărcarea paginilor web din Google Chrome

În era digitală, utilizarea eficientă ⁢a internetului⁢ este esențială. O componentă importantă...

spotify pe iPhone
Securitate

Spotify Poate Afișa Prețuri în Aplicația iPhone, dar doar în UE

Într-o epocă în care ‌serviciile de ⁤streaming devin ⁤din ce în ce...

image
Securitate

Cum să Transformi Telefonul Tău Într-un Asistent AI Puternic cu Gemini

Într-o eră în⁤ care tehnologia avansează cu ⁢pași rapizi, iar ​inteligența ‍artificială...